niedziela, 21 grudnia 2014

Piękna Stevia!

Piękna

Szczupła

Kolorowa

Życiodajna

I morowa

Słodka bardzo

Niekaloryczna

Stevia

Laska

Dynamiczna



chuda dziewczyna

 
 
Wyjątkowa

Kiedy razem

Wchodzę z Nią w -

Krainę z marzeń

Tych z herbaty

Albo

Z kawy

Och!

Ile mam -

Zdarzeń!

 

I wspomnienia

Te wczorajsze

Te odległe

Bardziej –

Dawne

Te z wieczora

I te z rana

Moja Stevia

Ukochana

I kochana

 

Słodkie serce

Stevia ma

Słodsza bardziej, niżli ja!

Wyjątkowa

Przy niej sprawa

Dietetyczna w krąg zabawa

Przy Niej zdrowie

Odbuduję

Z cukru pewnie

Zrezygnuję!

 

I ciśnienie mam już w normie

Serce bije, tak spokojnie!



 
 

 
 
 
Uwaga – to nie wiersz
 
stevia rebaudiana

pomocna w nadciśnieniu i cukrzycy, zero kalorii,
nie powoduje fermentacji,
nie powoduje próchnicy zębów,
liście stevi są 300 razy słodsze od cukru krystalicznego,
stevia nie powoduje efektu tycia,
zalecana przy odchudzaniu,
zalecana dla diabetyków,
bezpieczna dla chorych na fenyloketonurię,
stevia występuje w postaci :
proszku,
tabletek,
suszu ziołowego,
można ja uprawiać w ogródku,
jest rośliną jednoroczną..

Stevia – jest bezpieczna bardziej,
niż uzyskane na drodze procesów chemicznych
słodziki, które zawierają –aspartam, 
on z kolei posiada fenyloanilinę,
który jest szkodliwy dla chorych na fenyloketonurię.

 Pozdrawiam „fanów zdrowej żywności”!