niedziela, 5 marca 2017

..czosnek wszędzie, smoka tchnienie..




najadłem się czosnku
przeholowałem troszku
wątroba ledwo piszczy
cóś nocą się ziści


@

czosnek! czosnek!
lubię Go!
on ma w sobie
to i to


@

sprawia oddech
smoka tchnienie
lubię dziwne
to skrzywienie


@

czosnek wszędzie
w chlebie, w zupie
na pomidor
też Go wrzucę


@

smród szczególny
ostra woń
czosnek lubię
muchy won!


@

najadłem się czosnku
przeholowałem troszku
wątroba ledwo piszczy
cóś nocą się ziści


@

sirimarol pójdzie w ruch
może puści wątroba, uf!
może kłopot z tym trawieniem
będzie jutro wspomnieniem


@

najadłem się czosnku
oj, najadłem śmiało
miała być kromeczka
pół bochenka mnie zapchało


@

jak ja lubię czosnek
jak ja lubię jeść
awokado zgniotłem
kromek zjadłem sześć!


@

Amadeusz, autor - zdrowe odżywianie
05.03.217